Sistem üzerinden müşterilerinize ödeme yapıldığında, üyelik oluşturulduğunda vb. işlemlerde mail gönderimi sağlayabilirsiniz. Mail gönderimi sağlayabilmek için mail sunucunuzun SMTP bilgilerini Yapılandırma > E-Posta Gönderim Ayarı sekmesine ekleyebilirsiniz.
Eklenmemesi durumunda üyelere veya bayilerinize mail gönderimi sağlanamayacaktır.
Açılan sayfadaki bilgileri düzenleyebilirsiniz ;
1-) Gönderim Yöntemi : Mail hizmetinizin sunucu bilgilerini sisteme ekleyebilmek için SMTP olarak seçebilirsiniz.
2-) Sunucu : Mail sunucunuzu ekleyebilirsiniz.
3-) Port : Mail sunucunuzun port bilgisini ekleyebilirsiniz.
4-) Protokol : Mail sunucunuzun protokol bilgisini ekleyebilirsiniz.
5-) Kullanıcı Adı : Mail adresinizi ekleyebilirsiniz.
6-) Şifre : Mail adresinizin şifresini ekleyebilirsiniz.
7-) Ön Tanımlı Gönderen Adı : Gönderim sağlayacak mail adresinin adını ekleyebilirsiniz. Örnek olarak firma adınızı ekleyebilirsiniz.
8-) Ön Tanımlı Gönderen Mail Adresi : Gönderim sağlayacak mail adresini ekleyebilirsiniz.
9-) Bağlantı Testi : SMTP bilgilerinizi ekledikten sonra bağlantı testi yapabilirsiniz. Başarılı dönüş aldıysanız mail SMTP bilgileriniz doğru anlamına gelmektedir. Ancak hatalı dönüş almanız halinde mail bilgilerinizi tekrar kontrol edebilirsiniz.
10-) Kaydet : Bilgilerinizi ekledikten sonra kaydedebilirsiniz.