Admin paneline giriş sağlayabilmek için sistemi kullanacak kişiler için bir kullanıcı oluşturabilirsiniz. Bu kullanıcılara yetki tanımlayıp kısıtlı şekilde paneli kullanmasını da sağlayabilirsiniz. Kullanıcı oluşturabilmek için Yapılandırma > Kullanıcılar alanına girmeniz gerekmektedir.
Açılan sekmede kullanıcı eklemek için ;
1-) Kullanıcı oluşturmak için ilgili seçeneği kullanabilirsiniz.
2-) Sayfayı yenilemek ve yeni kayıtların gelebilmesi için kullanabilirsiniz.
3-) Kullanıcıları yazdırmak için kullanabilirsiniz.
4-) Kullanıcıları Excel ile dışarı aktarmak için kullanabilirsiniz.
5-) Kullanıcıları düzenlemek için kullanabilirsiniz.
6-) Kullanıcıları silebilmek için kullanabilirsiniz.
Kullanıcı Ekleme
" + " Butonuna tıklandıktan sonra açılan sayfadaki gerekli alanların girlmesi gerekmektedir.
1-) Kullanıcının ismini girmeniz gerekmektedir.
2-) Kullanıcının soyadını girmeniz gerekmektedir.
3-) Kullanıcının admin paneline gireceği kullanıcını adını belirtebilirsiniz.
4-) Kullanıcının admin paneline gireceği şifre bilgisini belirtebilirsiniz.
5-) Kullanıcının web servis kodunu girmek isterseniz ilgili seçenek üzerinden girebilirsiniz.
6-) kullanıcının grubu seçmeniz gerekmektedir. Boş olan kısmı seçmeniz halinde kullanıcı tam yetkili olacaktır. Grupların yetkilerini verip bir grup seçilmesi halinde oluşturulan kullanıcı verdiğiniz yetkileri görecektir. Bu yetkileri tanımlayabilmek için " Kullanıcı Yetkilendirme " alanını kullanabilirsiniz. İlgili makaleye ulaşabilmek için tıklayınız..
7-) Açılacak kullanıcının görevini belirtmeniz gerekmektedir.
8-) Açılacak kullanıcının E-Posta adresini girmeniz gerekmektedir.
9-) Açılacak kullanıcının telefon numarasını girmeniz gerekmektedir.
10-) Açılacak kullanıcının resmini sisteme eklemek isterseniz " Gözat " seçeneğine tıklayarak açılan sekmede resiminizi sisteme ekleyerek seçip düzenleme sağlayabilirsiniz.
Kullanıcı Düzenleme
Kullanıcı bilgilerinizi düzenleme sekmesine tıklayarak düzenleyebilirsiniz.