Tahsildar sistemi'ne giriş yapmak için size özel kullanıcı adı ve şifrenizle sisteme erişim sağlamanız gerekmektedir. E-mail hesabınıza gelen mail içerisindeki Kullanıcı Adı Ve Şifre bilgileri ile hesabınıza giriş sağlayabilirsiniz.
Hesabınızın şifresini unutma veya şifre alma durumlarınızın için Şifremi Unuttum seçeneğini kullanabilirsiniz.
E-posta adresi alanına "E-Mail" adresinizi yazarak "Şifre Yenile" butonuna tıklayabilirsiniz. Mail adresinize gelen linke tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.
Firma Bilgilerinin Eklenmesi;
Tahsildar sistemine ilk girişte bizi "Firma Bilgileri" alanı karşılamaktadır.
Bu alana firma bilgilerinizi ekleyebilirsiniz ;
Sanal Pos Oluşturma Aşamaları ;
Panelinize giriş yaptıktan sonra tahsildar sistemine kurmak istediğiniz sanal poslar ile ilgili bankalar ile görüşme sağlayabilirsiniz. Bankaların sanal pos hizmeti sunabilmek için siteniz ile ilgili bazı istekleri bulunmaktadır ;
Ayrıca bankların da sizlerden tahsildar sistemi ile ilgili talep edebilecekleri bilgiler bulunmaktadır. Bankaların talep etmesi halinde aşağıdaki bilgileri bankalarınıza iletebilirsiniz ;
IP Adresi : " 149.81.71.226 " ve " 149.81.71.230 " olarak değişmektedir. Ip adresinizi destek hattımızı 0 850 532 75 05 numarasından arayarak öğrenebilirsiniz.
Sanal Mağaza Yazılım Dili: PHP
İşletim Sistemi : Linux
Veritabanı : PostgreSQL
Hosting : TEKROM Tekrom.com.tr
Sanal pos başvurusu yaptığınız bankalar sitenizi kontrol edebilmek için test kullanıcı oluşturmanızı talep edebilirler. Bankanız için bir üyelik oluşturabilir ve sitenizi kontrol etmelerini sağlayabilirsiniz. Üye oluşturma işlemini Üye Yönetimi > Üyeler alandan yapabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayabilirsiniz.
Sanal pos oluşturulması sonrasında tahsildar sistemine entegre edilebilmesi için " Sanal POS " ekibimize "Nildesk" üzerinden entegrasyon api bilgilerini yazarak destek kaydı açabilirsiniz. Nildesk ile ilgili makalemizi incelemek için tıklayabilirsiniz.